måndag 12 augusti 2013

////

Besökt Läkare, sjukgymnast och köpt....

Fick en tid för uppföljning hos min Dr. idag kl: 1030, och hon ville skicka mig till en läkare med ortopedisk inriktning för magnetröntgen. Eller hon tog det väl inte på tal utan det var väl lättare sagt jag som krävde magnetröntgen, då jag inte bara vill veta enligt uteslutningsmetoden och bedömning utan riktiga bevis på skadan. Så magnetröntgen there is. Sen klockan 1100 så var jag hos min sjukgymnast Robin som idag ville jag skulle pressa mig lite extra då han tyckte det tidigare schemat gett bra effekt. Så idag testade vi knäböj m.m och det fungerade bra. Kände inget obehag eller smärta under övningarna. Det enda jag kunde störa mig på var ett par timmar efteråt att det ömmade lite. Men det behöver inte bara vara av ondo.

Så efter träningen sladdade jag in på Intersport på I13 för att kika på nya löpskor. Och fastnade först för ett par superlätta Inov-8, men sen kom Tobbe på att jag skulle testa ett par asgrymma Salomon.

Blev totalsåld direkt! Allt annat kändes skit. Så slog till direkt på dessa Salomon S-LAB Sense Ultra


Sinnessjukt sköna, extremt lätta. Smiter tunt foten som att dom var stöpta därefter. Ska bli extremt kul å testa dessa nu.



0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar