onsdag 30 oktober 2013

////

Sjuk.. Så istället har jag gjort en plan för S-2014

Drog i måndags på mig en förkylning som till en början inte var direkt allvarlig, men som igår eftm yttrade sig med halsont och allmänt trött i kroppen. Så igår försökte jag mig på att göra en träningsplan för november och december.
Kommer att köra 3 veckors perioder fram till nyår, för att sedan i januari och februari köra enligt samma plan jag gjorde under 2013 i början av året.

Så dom nästkommande månaderna kommer jag som sagt köra med perioder om 3 veckor, där vecka 1 kommer att ha fokus på central kapacitet, korta högintensiva intervaller, vecka 2 kommer innefatta mer fokus på syratåligheten med långa intervaller på tröskel och vecka 3 så kommer jag blanda föregående 2 veckor. eventuellt kommer jag att lägga in en 4:e vecka under nov o dec beroende på hur kroppen kommer kännas efter dessa 3 veckor.

Nu ska jag bli frisk och sen jävlar....


1 Reaction to this post

Add Comment
  1. Mikael Kippilä sa... 31 oktober 2013 kl. 09:30

    Bra skit det där Immiflex!
    Använde det under hela förra vinter och klarade mig utan förkylningar...
    Har börjat med vinterns dos för några veckor sedan!

    Kör hårt!

Skicka en kommentar