måndag 7 oktober 2013

////

Tävling, vinn denna..

Tänkte göra något halvkul här, en kul grej bara.
Vinn en HTC Sensation XL
Http://www.htc.com/


Vad ska man göra då?
Ja svara på 2 simpla frågor. 
Dela min bloggadressen på din sida/blogg.
(Svara i kommentarsfältet, samt en motivering varför du vill vinna den.

Fråga 1: vad cyklar jag på för cyklar? Har (4 olika märken)
Nämn 2.

Fråga 2: skadade mig i somras, men vad var det jag hade problem med?

Vinnaren meddelas via mail eller här på bloggen.
Sista dag för att delta är 13/10 2013.
Vinnaren dras genom http://www.slump.nu/ och jag går i nummerordning efter svar.

:)


3 Reactions to this post

Add Comment
  1. Anonym sa... 8 oktober 2013 kl. 06:04

    Du hade knäproblem och du cyklar på en fuji och en specialized. Telefonen behöver jag förstås för att kunna fotografera när som helst på cykelturerna och kunna ringa efter frun när cykeln havererat... :)

    Länken hinner jag tyvärr fixa tidigast i helgen för jag är i Turkiet nu och är lite begränsad datamässigt.

    Vagcyklist.wordpress.com
    Vagcyklist(at)gmail.com

  2. Mikael Kippilä sa... 8 oktober 2013 kl. 22:37

    Ja vi svarar väl knäproblem och senskideinflammation (hade själv det i våras)
    Cyklarna är , Fuji, Specialized & Monark :)
    Länken till bloggen finns redan!

    Telefonen behövs ju såklart för att det är en HTC och jag saknar min gamla Desire HD..

  3. Simon sa... 11 oktober 2013 kl. 20:25

    Du cyklar på Fuji & Specialized och var skadad i knät. Jag vill ha mobilen för att kunna ta bilder på Adam Steen i bar överkropp.

Skicka en kommentar