fredag 29 mars 2013

////

Need a Coach? Check this!

Under alla tidigare år har jag alltid planerat träningen själv och hjälpt mina närmaste, och visst har det fungerat bra. Men som det säkert är för många så är det en sak att lära ut men svårare att leva som man lär. Iallafall när det kommer till hur man skall träna för att prestera och utvecklas på både kort som lång sikt.

Sedan Januari så har Jimmy Bodin coachat mig med grundträningen och nu den tävlingsförberedande träningen. Jimmy driver det egna företaget "Boddan TrainHard".

info:

"Välkommen till Boddan träningsupplägg för prestation, företaget drivs helt utav mig själv Jimmy Bodin, har sedan 1995 tävlat med några års uppehåll till fördel för studier och jobb. Har sedan 2008 lagt upp min träning själv på ett strukturerat och målmedvetet tillvägagångssätt. Med hjälp av den kunskapen om träning och tävling vill jag med denna firma presentera mina idéer och dela med mig av min kunskap i ämnet. "

Kan starkt rekommendera Jimmy om du känner att du behöver support med träningen eller kosten, då Jimmy kan stå för mycket fin support under planens gång. 
Du kan få hjälp med allt från bollplankscoaching till helårperiodisering. 
Då det finns flera aktörer inom samma område så måste man sticka ut lite, vilket jag tycker Jimmy gör, med mycket goda kunskaper, fint engagemang och otroligt fina priser. Då det finns en del som tar över 1500.-/månad så kan det bli tungt att anlita någon till det priset om man söker ett långsiktigt engagemang. Kolla då in vad Jimmy kan erbjuda HÄR.





För egen del då så har jag utvecklats mycket bra, och svarat extremt bra på Jimmys träningsplan. Trots att jag hade en period då jag var borta från träningen på grund av operation så har jag inte tappat märkvärt mycket tack vara strukturen i träningen.

2 Reactions to this post

Add Comment
  1. Samuel sa... 29 mars 2013 kl. 09:34

    Upplever samma sak som du, har sen februari haft hjälp med träningen och det är underbart att inte behöva tänka så mkt själv:-)

  2. Unknown sa... 1 april 2013 kl. 09:11

    precis :) Man bara kör nu utan att grubbla själv. otrolig frihet ;)

Skicka en kommentar