lördag 11 augusti 2012

Har väl fotat målgången på Cykelvasan. Massor av smaskiga bilder.

Efter att en heroisk bror, Totta, som kunde jobba för mig i sista sekund idag så kunde jag sticka upp till Mora lagom till målgången, synd att man själv inte kunde vara med när man för 2 veckor sedan hade en startplats men med tight med personal så kunde jag inte ta ledigt för att köra. Men kom precis innan målgång tog ett förbannat gäng med bilder. Se o njut, och vill ni ha några bilder så PM:a eller maila mig eller skicka ett mess (070-6666922 och bifoga mailadress samt bildnummer/beskrivning) så skickar jag över bilderna.

[gallery link="file" columns="2" orderby="post_date"]

 

SES

2 Reactions to this post

Add Comment
  1. Erik Wickström sa... 23 augusti 2012 kl. 09:57

    Hejsan Jonatan,
    Får jag mot länkhänvisning använda några av bilderna från detta inlägg på min blogg?
    Tack på förhand!
    Mvh Erik Wickström
    (Hittade inte din mejladress på sidan)

  2. JONTE STARK sa... 23 augusti 2012 kl. 10:04

    Tjena. Absolut, inga som helst problem.
    Jonatan.stark@yahoo.se är mailen.
    Med vänlig hälsning, jonatan

Skicka en kommentar