onsdag 15 augusti 2012

Testat Garmin Edge 500

Skulle egentligen haft vilodag igår eftersom jag kände mig lite sliten i kroppen, men hade ju inte testat min Garmin än så tänkte rulla ut på en tur och testa lite :), vill ju se alla data samtidigt egentligen men då blir det lite rörigt i displayen så hittade de mest nödvändiga att visa under ett pass. Eller vilka JAG tycker e mest nödvändiga.

Men inte blev det nått RULLPASS inte, nej vad det slutade med ca 8 backintervaller här i Falun stad, bland annat Svärdsjögatan, Hagagatan och korta Slättaklättringen som Adam Steen lagt ut på Strava som ett Segment.

[caption id="attachment_784" align="aligncenter" width="490"] KARTA, Vissa backar kördes flera ggr.[/caption]

 

[caption id="attachment_785" align="aligncenter" width="490"] Stigningar
PULS / HÖJD / WATT / HASTIGHET[/caption]

 


 

Idag så blir det iallafall inte träning för min del, utan idag ska vi visst och köra go-kart med jobbet i Rättvik, fränt satan, sen käka på på Sjövillan. Blir nog awsome!

 

Kolla mina andra sidor, det kallas visst sociala medier.

Instagram: Jontestark
Facebook: Jontestark
Twitter: Jontestark

hejhej!

 

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar