lördag 4 augusti 2012

////

Bloggar lite da

Kastade ut en blänkare igår kväll om de va någon som ville hinka på ett MTB-pass idag på morgonen, och fick med mig 3 grabbs på en 3 timmars runda (3.20 egentligen). Det var jag, Jonas Axforsen, joakim Hero och magnus ekström.

Det blev en tur med mycket mycket blandad terräng, allt ifrån stora bökiga stenstigar till släta snabba grusvägar ala Cykelvasan. Som de flesta vet så har det ju regnat en hel del den senaste tiden vilket har resulterat i en oerhört blöt terräng med mycket lera och vatten. Men fränt satan när det e lerkalas i skogen ;).
Och i vanlig ordning så dricker jag för lite under mina träningspass, vilket blir huvudvärk och trötthet som följd, (måste fan bli bättre på det)... Men för övrigt så blev det ett fantastiskt fint pass och trött blev jag så mer än godkänt da..

 

 

 

 

 



 

Sen kan man ju se ut så här när man kommer hem ;). lerig och jävlig.....



 

 

 

Och för er siffernördar och dataintressenter så bjur jag på lite siffor med da.

 

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar