måndag 6 augusti 2012

////

Jobbig eftermiddag

Den här jävla typen kom och hälsade på idag


20120806-214154.jpg

Och för er som kan er biologi eller inte så är det givetvis mjölksyra jag talar om, körde alternativträning idag på Grand för Ludde å Bror skulle köra "GUNS", vilket verkar vara vägen till Nangiala, men förstår inte riktigt de. Är nog nån sekt dom gått med i eller lått som övertalat dom till det.

För min egen del så körde jag bland annat Xtrainer blandat med cykelfyror, och intensiteten var givetvis idiothög från början, vilket gjorde att jag fick dras med en jävligt mjölksyra som vägrade släppa greppet om lårmusklerna, men inget ont som inte har något gott med sig, fick ju träna lite på att vänja musklerna med att träna under högre mjölksyranivå. Men så här i efterhand så är det med tunga ben jag ligger på soffan huuh,

Hade tänkt köra Cykelvasan men jobbar helg så det gick inte för sig, utan för ladda lite extra i för Finnmarksturen som är om ca 3 veckor istället.

Ger upp den här dagen nu och kollar på Resident Evil.
Go'Natt gott folk!

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar