onsdag 27 november 2013

Immiflex +ANNAT

Fick möjligheten tack vare Christian Bertilsson att testa Immiflex under en månad.
Då jag varje år drabbats av sjukdom i form av halsont och förkylning i övergångsperioden höst/vinter så ska det bli ytterst intressant att testa den här produkten under den nästkommande månaden.
Då jag för några dagar sedan drog på mig en rejält saftig förkylning så ska det bli kul att se om Immiflex även kan förkorta sjukdomsförloppet.

Har läst mycket om den här produkten och har ännu inte stött på någon som haft något negativt att säga om den. Sen kan detta givetvis variera från person till person, som allt annat. Så detta blir kul. Och skulle det visa sig att detta har positiv effekt på min kropp så kommer jag givetvis att fortsätta med den. Men det återstår att se :)

Skulle du också vara intresserad av Immiflex så klicka på länken för mera information.
Eller någon av följande:

Immiflex

Företaget som säljer Immiflex, Caredirect.se

För att dig som eventuellt redan testat, eller som vill abonnera på Immiflex För prenumeration av Immiflex: (50% på första beställning, resterande 20% rabatt. Fri uppsägning).

Jag återkommer givetvis med mera information när jag testat en tid.




Om mitt träningsläge för övrigt så ser det tyvärr rätt mörkt ut. Drog igång min vinterträning för ca 2 veckor sedan, och redan efter 1 vecka så började mitt knä strula igen, men trodde det skulle lägga sig pga av ovanan att kör hårt, men det har bara förvärrats och står nu här med ganska stora bekymmer igen :(
Känns otroligt tungt att nu kanske få lov välja, fortsätta eller inte. Skall hur som helst till en ortoped den 11/12 för vidare undersökning. Och är väl mer eller mindre bered på ett negativt besked. 
att sluta med cyklingen är tungt och att skilja sig från något jag älskat under så fruktansvärt lång tid är hemskt tråkigt. Men att kunna träna 1 vecka för att sedan ha ont 2-3 veckor, så är det inte värt det.


0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar