tisdag 5 februari 2013

////

Det löste sig..

Var i kontakt med Monark i måndags angående min trasiga navaxel, ombedes att gå igenom Henrikssons som jag köpte den av. Vilket jag gjorde runt lunch. Snacka de med Mattias där som bad om en bild på gängorna via mail. Vilket han fick, och samma tid fast idag tisdag så får jag mail från Henrikssons igen att dom fixat en ny axel som kommer imorgon. Mäktigt imponerad av denna service. Otroligt trevliga killar att ha att göra med både via mail och telefon får man svar direkt!
Www.henrikssonscykel.se/

Eftersom jag står TC-lös tills imorgon så mixade jag ihop ett pass på gymmet idag som bestod av 1/3-del TC Tempo 1/3-del rodd 1/3-del TC Syraintervall. Avslutade med lite bål.

Säger nu gonatt från ett äckligt vintrigt Falun!

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar