lördag 9 februari 2013

////

Dagens 15 minutare

Började dagen med att sätta mig på TC och köra 4 stycken 15 minuters intervaller på tröskel, med 2 minuter vila mellan. Trodde jag skulle tappat en del på dessa långa intervaller när jag var sjukskriven men kände mig vansinnigt stark idag och passet gick bra satan, dock långt ifrån smärtfritt, men det är själva tanken också.
Så nu sitter jag och dricker en kokhet cappuccino på stan och drömmer mig bort till varmare breddgrader. För just nu så känns det här klimatet väldigt miserabelt faktiskt.
När man inte är en vintermänniska, som jag är, så borde drömmen att kunna bo och arbeta i ett varmare land från november till mars. Om detta är möjligt? klart det är. Det krävs bara en hel del vilja och engagemang. Och det är lång ifrån enkelt men att jag ska forska i dessa eventuella möjligheter är jag bestämd på.
Varför inte Australien!!?
Nåja, vissa drömmer vissa gör något av drömmen. Och jag tänker fanemig inte bara drömma.

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar