måndag 20 maj 2013

////

Till Salu, Träning +ANNAT

TILL SALU







Jobbat hela helgen så det har inte blivit så många timmar träning men istället kvalitativ träning.
På lördagskvällen drog jag ut på ett pass med backintervaller och lite spurt. Kändes otroligt bra och tog PB i några långa backar, dock höll jag ju på att spränga mig helt och hållet då, men va gör man inte ;)

Sen igår så fyllde jag visst år och då skulle vi gå ut å käka efter jag jobbat så passade på att dra ut på morgonen innan jobbet. Blev ca 50km med lite naturliga intervaller. Ett fint pass som jag blev trött av :)

Som sagt var ut med familjen och käkade på o'learys sen kollade jag hockey med bror.

Nu idag är jag ledig så sitter och planera lite inför UK. Ska ju till Manchester den 7-9/6 och London den 9-13/6. Ska bli otroligt trevligt att åka tillbaka igen. Blir resa nr:4 till London så man börjar känna sig hyffsat bekväm med staden. :)




ha de...!

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar