måndag 27 maj 2013

////

Jobbintervju

Imorgon åker jag till Stockholm på jobbintervju. Ska bli oerhört spännande och roligt. Men nu ska ni inte tro att jag ska flytta till Sthlm. nej nej, det är angående ett jobb i Falun men då alla bosses bosses sitter i Sthlm så får jag allt pallra mig dit :)

Det är en Tjänst på Telia detta gäller men mera kan jag inte berätta nu, så jag återkommer senare om det, kanske imorgon beroende på utgången :D

Sen så har jag så klart tränat idag. Jag bestämde mig för att köra ett gäng, 5-6 fyror var tanken att jag skulle klara, men jävlar vad jag fick ångra mig. Envis som jag är så vägrar jag ge mig under en pågående intervall, men på den sista så fick jag ta 15 sekunder paus (60 i kadens), efter 2:45 men ökade till given watt, 395, sista minuten. Var otroligt trött i benen vilket kan bero på gårdagens tempoträning på 29ern.

Nu ska jag kolla på 'Snitch' sen sova :D

hej!

1 Reaction to this post

Add Comment

Skicka en kommentar