tisdag 10 september 2013

////

Kan detta vara vändningen? +paket

Ja ja ja jag vet att det varit mycket "tyckasyndomsigsjälv"-skriverier på slutet, men man måste ju få utlopp för det någonstans! Och då är väl detta ett utmärkt ställe för då väljer man ju om man vill läsa det eller ej.

Men hur som helst, som ni kanske vet så var jag på en behandling i fredags där jag fick "nålar", där sjukgymnasten gör X antal stick i muskeln för att sätta igång en reparation, alltså det han egentligen gör är att skada muskeln lite gran, så att kroppen sätter fart på läkningen själv, detta gör då att den befintliga skadan sedan tidigare skall spädas ut eller åka med i läkningen. Och detta verkar ha haft god effekt på mig, då jag idag, tisdag inte känner det minsta, inte ett piss faktiskt. Visst jag kände väl ett obehag dagen efter men det sa han att jag kunde räkna med. Så imorgon är det återbesök för mera stick i benet. Gruvar mig redan då det var bland det värsta jag utsatt mig för i medicinskt syfte.

Sedan kom ett paket från Tyskland, med mina nya handskar och ett par pedaler till crossen :)



2 Reactions to this post

Add Comment
  1. Stefan sa... 10 september 2013 kl. 20:19

    Vilken naprapat var du hos?

  2. Unknown sa... 10 september 2013 kl. 21:23

    Tänkte naprapat, menade sjukgymnast. Rickard Johansson.
    Tack för rättelsen

Skicka en kommentar