I höst, då har jag antagit en utmaning från en "kollega" på Telia att springa lidingöloppet på under 3 timmar.
Eftersom jag inte kommer att kunna vara i form för att cykla tävlingsinriktad i år så kommer jag satsa på löpning i år istället. Som det känns nu så är jag otroligt motiverad till detta.
Återkommer men uppdateringar :-)
Midsommarcyklingen hos mig
-
Hej och god eftermiddag!
Ovan har du precis scrollat igenom ett gäng bilder som jag tog i fredags
när det var midsommarafton och M...

1 Reaction to this post
Add CommentDet fixar du lätt!
Skicka en kommentar