lördag 30 juni 2012

Förbannade meteorologer...

För de första så var jag inte långt ifrån att upplösas till atomer idag, tänkte jag skulle köra ett distanspass idag på dryga 3 timmar med lite styrkedrag i, så tog Fujin idag då enligt alla vädertjänsterna jag hade i iPhonen, Yr, Klart och SMHI, och alla var 100% säkra på att det INTE skulle regna, och himlen skulle vara klar till halvklar enligt alla tre... Men tror ni de stämde??????????? Inte det förbannade minsta lilla. Efter 5 km så öppnade sig himlen och regnet vräkte ned i ca 25 km till, och hur i helvete kan dom med säkerhet då påstå att det chans till nederbörd är 0%? Det är bortom mitt förstånd.
Aja, hur som, så gick passet jävulskt bra, hade fruktansvärt tryck och benen va verkligen med idag, trotts att jag känt mig lite småkrasslig imorse. Stark satan uppför och under intervallerna.

Efter passet bar de iväg på middag i Dala-Järna.
Tror jag inte ätit godare förrätt, en lax sandwich med potatissalladsröra, herrjävlar va gött. Sen hitta jag en Julmust, överlycklig, törs inte ens öppna :)


20120630-213416.jpg

20120630-213405.jpg

20120630-213438.jpg

20120630-213422.jpg

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar