tisdag 19 juni 2012

Gomorrn...

Efter lite frånvaro så är jag tillbaka, har inte känt mig så jättemotiverad att uppdatera men nu så ska jag hålla i :-)

Kan väl börja med att skriva om torsdagens Ingarvet GP som var en big failure för min del. För det första så hade cykeln varit inne på växeljusterimg påp cykel o fjäll, men när jag hämtat ut den och gått hem så märkte jag att något var fel med bromsarna, dom existerade inte. Så fick köra racet med svag frambroms vilket gjorde att jag fick ligga längst back och jaga hela tiden, då jag inte vågade ligga inne i klungan när det är fyra stycken nittiograders kurvor. Så detts resulterde att jag fick tvärstumma ben efter 8-10 varv, cyklade hem med huvudet under armen och skyllde på cykelofjäll.

För övrigt så sitter jsg nu och käkar frukost samtidigt som jag kollar Andreas Lindén, som skall cykla från smygehuk till treriksröset, och detts på 100 timmar, inte effektiv tid utan 100 timmar från start till mål, och hittills ser det  riktigt bra ut. Ni kan följa galningen på Sverigeloppet. Beräknas vsrs i mål imorgon bitti nångång.
Så kolla sidan och dela, det är värt att uppmärka en sådan prestation...

/J :-)

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar