fredag 28 september 2012

////

Varken eller...

Jag som tänkte köra ett testpass på trainern idag men efter att jag städat ur halva lillbrorsans lägenhet inför flytten imorgon så hamnade jag i någon form av dödläge. Blev helt färdig på eftermiddagen när jag kom hem.
Så det blev inget längre inlägg om något alls. Det enda jag fått gjort på kvällskvisten är att montera ihop trainern och fixat iPhone.

För att kort recensera iPhone 5 så kan jag mer än gärna rekommendera denna. Helt oslagbart skärm i mina ögon, snabbare än någon annan smartphone jag använt. Och den nya lightningkabeln är inte bara smidig utan väldigt användarvänlig då den kan sättas i telefonen oavsett sida på änden. Headsetet är även den förbättrat på flera punkter, både ljudmässigt och formmässigt.
Mer info om alla coola features kan ni såklart läsa om på Apples sida. Ville dela min åsikt.

Imorgon blir det idiotflyttning till Gamla herrgården för bror.
Så den som vill ha ett träningspass och har ett par timmar till godo. Kom å bär lite ;)

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar