söndag 23 december 2012

////

Har väl sladdat i snön

Extremt fint cykelväder idag, -6 grader ny, plogade vägar, och och fina ben. Eller ja inte alla vägar va nyplogade, men dom större jag var och sladdade på var fina som fan. Det yrde lite snö i luften men det var bara härligt.
Blev en hel del avstickare in på mindre skogsbilsvägar, oplågade, spårade och vissa endast spårade. Vissa slirigare än andra. Var ute och sladda efter en väg med säkert 3 decimeter snö på, och där ett fordon endast åkt en gång, så ni kan ju tänka er hur de underlaget var :)
Och uppe efter samma väg, en bra bit från bebyggelse så började solen gå ned och då kände jag att de va dags att vända då det finns björn i det området. Så det gick fortare därifrån än det gick dit ;) haha.

Väl hemma så var mina fötter kaos, kände inte tårna över huvudtaget. Men men, det är smällar man får ta. Och åter till det här med vintercykling, det är förbannat kul och vacker. Och nu vet jag att Öijer kommer säga. "Va var det jag sa?".. haha...














YES, PRE-TRAINING food

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar