tisdag 4 juni 2013

////

Det drar ihop sig +träning

Tidigt som fan fredag morgon går bilen ner till Arlanda, och klockan 07:35 går flyget till Manchester. Ska bli otroligt kul, då jag inte varit i staden tidigare. Och på lördagskvällen spelar Rod Stewart. Sen på söndagen åker syster och far hem, men jag stannar i UK tills torsdag. Då Totta och Byns kommer till London på tisdag så har jag inte bestämt mig än om jag stannar i Manchester tills tisdag morgon eller om jag åker till London på Söndagen. Men det lutar åt att jag stannar under måndagen. Då jag varit i London 3 ggr tidigare så är det lika bra att se en annan stad också. Och på onsdagen är det konsert igen, Kings Of Leon på O2-Arena, FETT!!!

Sen har jag väl tränat jag med, igår fick jag till ett riktigt fint pass sent på kvällen.
5 st 9 minuters intervaller på tröskel, med 1 vilominut mellan varje. Stabil puls hela vägen, med en liten ökning mot slutet. Men med rätta så jag var ganska sliten då.
Så efter min svacka för några veckor (?) sedan då jag inte ens ville se nått med hjul så har formen och motivationen sakta men säkert kommit tillbaka. Och suget efter att rejsa är stort. :)


0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar