fredag 14 mars 2014

////

Svar på magnetröntgen

Fick ett efterlängtat brev från landstinget idag..
Svaret var endast en liten liten cysta sittandes på insidan av knävecket, vilket var orsaken till mina besvär, men jag fick medicin mot detta som jag skall påbörja under tre veckor imorgon.
 Känns otroligt skönt att förhoppningsvis få ett slut på detta nu :-)
Samt besöket hos Mats Carlén igår var mkt positivt då jag under tre veckor har ökat min rörlighet med över 20 grader i benen.
Så NU jävlar är de snart bara att kötta på :):):):):):):):):):)

Vi hörs, höj!!!!!

3 Reactions to this post

Add Comment
  1. swyzak sa... 14 mars 2014 kl. 15:26

    Fasikens vilket gött besked! Kötta på!

  2. Öijer sa... 14 mars 2014 kl. 18:10

    Gött och grattis, trampa på!

  3. Mikael Kippilä sa... 14 mars 2014 kl. 19:08

    Härligt!
    Hoppas på en skadefri säsong :)

Skicka en kommentar