tisdag 19 november 2013

////

Inga monstersiffror men helt godkända

I förrgår testade jag köra lite 2-minuters intervaller på 410watt på monarken, och det ska jag ändå påstå att gick bra. Inga supersiffror med tanke på att jag i våras gjorde fyror på denna belastning, men efter en sommar och höst i total träningsmissär så kändes det ändå stabilt och bra. 
Så motiverad som fan så körde jag igår ett pass med fyror istället på 368watt, och även det kunde jag genomföra kontrollerat, nog för att pulsen nådde max och en bit över på den avslutande intervallen, men det var ändå inte en nära-döden-upplevelse. Matade pulsen till otroliga 197 slag/min, vilket jag inte nått tidigare under ett pass fyror. 
Så ikväll så ska jag ge mig an några intervaller på tröskel. 

:)

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar