onsdag 6 november 2013

////

En känsla jag inte visste fanns

Vet man när man träffat rätt? Enda gången du kan svara på den frågan är när det uppkommer en känsla som du aldrig någonsin upplevt. En trygghet, en säkerhet på din nästa. Jag visste inte att man kunde känna så här. Men Johanna, du har fått mig att känna så. 
Att känna ett lugn, en trygghet, en säkerhet får mig att må så in i helvete bra. 
Varför skriver jag de här just här? För att jag mår så jävla bra.
Aldrig gnistrat av så mycket positiv energi som den du ger mig nu Johanna. Ekorhjulet till vardag som tidigare snurrat runt runt utan att man haft något speciellt att se fram emot, har nu plötsligt ändrat sig. Ser numera fram emot varje dag, varje helg. 
Föresten, känslan kallas kärlek ;)

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar