tisdag 18 december 2012

Morgontränat

Bestämde mig för att försöka vänja mig att träna på morgonen, eftersom det alltid varit nå så förbannat jobbigt. Men har gjort det några gånger nu de senaste månaderna nu och det funkar bra. Trots att kroppen är lite mer segstartad än den är på kväll men har ju istället mera energi eftersom man inte jobbar en hel dag innan träningen.
Så efter nyår kommer jag fortsätta på allvar med det och lägga in det i planeringen att under de tyngre veckorna få till dubbla pass 3-4 ggr /vecka.

Sen fick jag svar på ett mail idag ang. en monark 874Strip, en ny. Skulle visst få den till dunder pris, 7500.-, så tycker ni man ska slå till? :)

Dagens pass var förövrigt "Fyror" från helvetet. Men tack vara High5 så överlevde jag. Har inte kört med så mkt energidryck under dessa intervallpass tidigare med måste säga att det är ganska stor skillnad.

Hej Hej!

2 Reactions to this post

Add Comment
  1. Samuel sa... 22 december 2012 kl. 07:54

    Bra pris, tycker du ska slå till. underlättar träningen väldigt mkt:-)

  2. Unknown sa... 22 december 2012 kl. 20:25

    Ja de är fan kanonpris, så ska överväga ;) hehe

Skicka en kommentar