lördag 15 december 2012

////

Träning i snöstormen från "helvetet"

Mja, inte direkt då, för hade den kommit från helvetet hade det nog inte snöat :)
Men satan satan va de snöade och blåste. Det såg så ljust ut när jag Astrid frukostbordet imorse. Men närmare lunch så började det snöa lite smått, för att efter cirka 10-15 minuter in i passet övergå till något utan dess jävla like till snöstorm. Och som grädden så blåste det satan.
Men kul som fan va det att sladda runt på oplogade småvägar. Och tack vare snömängden på vägen så blev medelpulsen ganska hög, en bit över 160 bpm. Drog igång en del tempoökningar också på ren chansning om att hålla mig på hjulen. Klarade mig helt utan att vurpa trots att det va på håret många gånger.

Försöker omvända mig själv att tycka att vintercykling ÄR ROLIGT. Å visst fan är det väll det;)

Imorgon så får det bli lite intervaller inne då jag ska med en polare till Hufvudstaden över dagen.

Här kommer lite bilder från kaoset:






















0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar