tisdag 11 december 2012

Operatione!

Jävlar, äntligen.
Besökte lasarettet igår på morgonen för att träffa Dr. Hansen som skulle undersöka min näsa/luftvägar. För att jag under flera flera år haft problem med att andas genom näsan. Men han såg direkt när han petade in en gigantisk kamera i snoken på mig att det behövdes operation för att åtgärdas, då jag har trånga näsmusslor och för mjuka näsväggar. Och detta skulle Dr Hansen åtgärda snarast.
Och detta kommer att göra stor skillnad vid träning fram för allt, men också till vardags då jag kommer få mindre huvudvärk, mindre problem med halsen. Så nu är det vara att invänta. :)

Så efter en veckas sjukdom så var jag igår på cykeln igen, så för att inte dra på för hårt så körde jag ett 45 minuters pass med "favorit" intervallerna, men tog inte hela registret den här gången utan mjukstartade med 2-3-3-2-1 minuters.

Ska köpa dubbat till 29:ern också och har hittat dessa från Suomi Tyres och Schwalbe, olika mönstrade men med nästan lika i vikt samt samma dubbantal.
Sen har jag hittat en Cross jag troligen kommer beställa innan jul. Så det blir en julklapp till mig själv ;)

Avslöjar inte än så håll utkick om du e nyfiken :)


0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar