söndag 12 oktober 2014

////

Det går framåt

Hej mina vänner.

Fem dagar efter operationen så är jag fortfarande riktigt stel i knäleden, och värst är det på morgnarna, men efter att jag aktiverat benen så går det genast bättre. Och framstegen blir större för varje dag. Så till nästa vecka ska jag nog kunna börja rulla på Monarken lite, men till dess får jag hålla till godo med detta:



Sen tänkte jag inhandla en till lampa för diverse mörkercykling i vinter.
Denna från Prestandabelysning.se.
Verkar vara riktigt bra och prisvärd, samt fäste för hjälm och styre.



Och en annan sak, för er som inte visste det redan så kommer jag att efter sju år på Telia att sluta för att helt byta branch och börja inom bilförsäljning istället.

På:

Hej svejs!



0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar