torsdag 9 oktober 2014

////

Opererad!

Så där, då var det överstökat.

Innan operationen var jag mest rädd för att läkaren inte skulle hitta något i knät som var fel.
Men så var inte fallet, han hittade små broskbitar som låg löst inne i knät och som var orsaken till att jag haft kommande och gående smärta. Men nu är allt rent och fint. 
Så med viss stelhet och svullnad så känns det ändå otroligt bra.
7 dagars enklare rehab som innehåller lite stabilitetsövningar samt rörlighetsträning så kan jag sätta mig på monarken och börja sakteliga träna igen.

Annars så har jag en köpare på min FUJI SST. Och därmed dags för uppgradering.
Siktet är inställt på en DI2 utrustad hoj. Har en på lut, men återkommer senare :)

Ikväll bär det av till Leksand på lite hockey.


0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar