tisdag 25 juni 2013

////

Bra laddad +Vansbro Bianchi 120

Efter att jag blivit smittad av nått otäckt under min vistelse i London så har jag legat lågt med träningen några dagar. Men idag kände jag mig 100% så satt mig på träningsracern och sprätte iväg efter vägarna upp mot Vansbro. Tänkte mig ett 2 timmars, men 1000m maximal ansträngning varje mil. Fick till 6 stycken, och blev väl rätt trätt, vilket var tanken. Plus en fin bränna då solen legat på som satan idag :D

Fixat nytt carbonstyre till 29ern. Endast 120 gram. 

Sen så har jag precis inlett min semester vilket känns extremt angenämt så att säga :D

Sen missar ni väl inte Vansbro Bianchi 120 den 3/7-13. Ett 12-mil långt lopp från Vansbro, via Nås, Fredriksberg, Tyfors och åter till Vansbro. Känns kul att det är på hemmaplan och att man kört dessa vägar sen man nästan ut kom :)

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar