lördag 1 juni 2013

////

Känner mig stark nu

Idag så tänkte jag rulla lite grusväg men hittade lite fina stigar i skogarna kring mor å far så fick till en del bra teknikträning, + att jag gjorde en fin vurpa. Gick på ganska fint utför en liten stenig stig och gick in fel med framhjulet över en ganska stor rot så flög över styret och landade väl 1,5 meter från cykeln. Klarade mig med skrapsår och en öm handled. 

Sen var det på uppför efter en gammal gammal grus/skogs/barrväg, ca, 5 km. Kom då till en vändplan utan möjlighet att förutsätta in in i skogen, så blev en extremt snabb utförskörning. 
Så på väg uppför fick benen bekänna färg, och kände då att jag faktiskt var rätt stark, men skulle behöva nytt styre då jag tycker mitt e gör smalt. 

Nu ska jag grilla med föräldrarna. Sen imorgon lite jobb på förmiddagen, sen upp till Lugnet.

På återseende :) 









0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar