lördag 29 juni 2013

////

Distansat

Tänkte att jag skulle köra till Fredriksberg och åter idag med skarvningar runt Dala-Järna. Vilket jag inte vara tänkte utan gjorde. Strålande sol när jag rullade iväg vid 11-tiden. 
Kollade vädret innan som lovade sol och 0mm nederbörd samt Max 3 m/s. Vilket jävla skitsnack!!! Blåste motvind hela vägen till Fredriksberg, och 50% av tiden så regnade nå så in i helvete! 
Sen har jag inget mot att cykla o regn, kan faktiskt tycka det är behagligt såvida det är varmt i luften. Men vinden gjorde att det blev rätt kallt. Men jag fick till slut ihop 100km. 

Väl hemma så kollade jag sista 100km av Tdfs, och käka blodpudding ;)
Och ÄNTLIGEN säger jag, äntligen har Touren dragit igång :) som man väntat.

Och imorgon ska vi hjälpa lillebror med flytt, sen tar jag cykeln från Falun upp till Nås tänkte jag :)

Ha en trevlig lördag 










0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar