måndag 17 juni 2013

////

Sjuk :( +ANNAT

Vaknade imorse med halsont, feber och illamående. Varit utslagen hela dagen, så har försökt kurera mig med alla möjliga metoder, och känner mig hyfsat mkt bättre nu. 

Hade tänkt ta vila idag hur som helst så.
Träningen i veckan är tänkt så här:
Mån: vila
Tis: Intervaller (4x4) (4x5) eller lik.
Ons: vila
Tor: rullpass, lite spurter (mtb)
Fre: tävling.
Lör: 90 min rull
Sön: ?

Midsommarafton ska vi fira med nära vänner i Nås, men först på morgonen blir det tävling i Orsa. 

Känner mig i fin form (utöver sjukan). Det som saknats på sista tiden är fina distanspass men har alltid haft rätt lätt att ta åt mig den sortens träning. 
Kändes otroligt bra igår under träningen då jag fick till 2 st 20-minuters på 340watt, utan problem. :)

Lämnar in för idag. Hej hej!!!



Bild från O2 London 130613, @ Kings of Leon

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar