måndag 13 augusti 2012

Händig man..

Ledig idag så jag har passat på med lite sysslor hemma som jag dragit lite på, inget avancerat alls direkt men ni vet hur de är, "ja gör de sen", haha. Men men hur som så blir det i mitt fall iallafall gjort, och idag så pysslade jag bland annat med att fixa upp dataskärmen på väggen och montera en bänkskiva på väggen med (för tangent bord + mus). Dock saknade jag väggfäste för skärmen som var nog slimmat, så jag kopplade på min ingenjörshjärna och konstruerade ett eget av diverse metallplattor m.m... Så nu sitter skärmen dikt an mot väggen och spikrakt.

[caption id="attachment_778" align="aligncenter" width="490"] Asnöjd[/caption]

 

Sen ringde Sportson och meddelade att jag fått min nya Garmin dator, en Edge 500, så det monterades givetvis PRONTO på Fujin och sen följde givetvis x antal minuter med kalibrerande och inställande av den. Och såklart hade jag planerat att testa den idag med ett häftigt intervallpass, men då öppnade sig himlen och släppte ned ett regn utan dess like like. Så hakade på broder och Lutch på Grand och brände av ett hårt intervallpass på 1 timme på löpbandet med maxpulsintervaller, 4 min + 1 min MAX (20km/h), stört jobbigt och förhoppningsvis givande ;).

 

[caption id="attachment_780" align="aligncenter" width="490"] Köttade till det idag till lunch[/caption]

 

[caption id="attachment_779" align="aligncenter" width="490"] GARMIN EDGE 500[/caption]

 

 

Nähää nu ska jag mörgla.

 

ses. /J

 

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar