lördag 25 augusti 2012

////

Inställt

Jaha... De värsta jag vet är när saker som jag planerar inte går enligt planen. I det här fallet har jag de senaste veckorna tränat exemplariskt inför Finnmarksturen, men i tisdags började jag känna av bihålorna så tog vilodag, och kände mig kanonpig redan dagen efter, så tog ett pass på racern med lite tempo osv. men chocken kom på Torsdag vid lunch då det sprängde till utan dess like i hålorna igen och på kvällen var jag riktigt dålig, och fredagen var precis likadan och idag så att sätta sig på cykeln imorgon och dynga av ett långlopp på 71 kilometer i det väntade chockregnet i Ludvika är inget jag vill göra och riskera ytterligare sjukdom, så hur tråkigt det än är så ställer jag in morgondagens tävling. Och satsar på att vara i finare form nästa helg istället då jag tänkte köra I Orsa.

Tänkte även skriva ett längre inlägg om Cirkus-Armstrong, men den gode herr Öijer har skrivit ett inlägg i sin blogg om den pågående röran. Så håll till godo.
Själv ska jag tröstäta glass o hoppas på att vara frisk imorgon......

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar