fredag 26 oktober 2012

////

Då man går i ide

Är den tiden på året då man nu skulle varit björn eller nått långsovande djur..
Har aldrig varit ett fan av vinterkylan eller snön. Men Öijer har lovat att vända på på det i vinter.
Får se hur det går.

Idag ska jag iallafall ta en vilodag då jag tränat 6 dagar i rad med tuffa intervaller och jobbig tempoträning. Så hoppas på plusgrader imorgon då det blir distansträning uppe i Nås.

Hitta mina nya skor tills i vår. Ett par Northwave Aerator Mirror.


Nu ska jag ut med värmepistolen och tina bilen...

Ha en kungdag....

2 Reactions to this post

Add Comment
  1. Anonym sa... 26 oktober 2012 kl. 13:15

    Hi,

    Du länkar till www.cyclesport.com, ser ut att finnas snuskigt billiga gjejor där. Har du handlat därifrån? Är de bra? Fraktkostnad/frakttid? Berätta lite.

    /Rikard

  2. Unknown sa... 26 oktober 2012 kl. 15:41

    Hej Rikard.

    Ja dom har mycket "blow outs" REA, med jämna mellanrum, och på mycke saker billigt hela tiden. Och mina erfarenheter har varit goda då jag tycker framförallt priset spelat stor roll och att det är bra service, och hyfsat snabba leveranser. Beställde förut på en mån dag o hade på fredag så de är ju helt godkänt.
    Kom dock inte ihåg fraktkostnaden. men den specificeras innan du bokat ordern.

Skicka en kommentar