måndag 29 oktober 2012

Favoritintervaller

Skapligt dagjävel, vaknade upp och utanför sovrumsfönstret blottade sig ett vinterrike utan dess jävla like like. Fy helvete tänkte jag samtidigt som en enorm ångestfylld känsla spred sig i min kropp. huuuh..

Aja, de är bara å bita i det sura från och med nu.
Var sådär halvseg hela dagen idag å inte haft direkt nån energi alls, så när jag kom hem så var jag inte direkt pepp på att sätta mig å köra ett tufft intervallpass. Men tog mig i kragen utan att tänka tanken att jag skulle avstå utan bara traskade ner i källaren med skorna i ena handen och vattenflaskan i andra.
Så för att komma i mood så körde jag mina favoritintervaller idag.

Intervallerna:
1-2-3-4-4-3-2-1, med lika lång vila som intervallen innan var. 150 i snitt o 188 som max i puls.

Bra känsla trotts dagens seghet.
Nu så ska jag inte göra många knop mera utan lägga mig i soffan, sjunka ned 5-6 tum. Ses!!!

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar