söndag 21 oktober 2012

Nya cykel hemma

Efter 2 månaders väntan så har nu nya ramen kommit, lätt värt väntan då den ramen jag skulle få från början inte fanns lagrad i min storlek, så dom skickade då en Limited Edition-ram, black-on-black, vilket gör mig till enda ägaren i Sverige av denna skönhet.
SST 1.0 LTD edt
Så nu är det bara montering kvar, vilket jag började med igår. Fick dit vevpartiet, bromsarna och fram/bakväxeln.




Full Dura Ace så när som på bromsarna som är från superlätta TRP och är av modellen 900.
Då jag e skitdålig på att justera växlarna perfekt så ska grabbarna på Sportson få fixa detta.


Sitter nu å överväger ute eller inneträning idag, men det lutar åt lite racerdistans, trotts 5 plusgrader ute så är det faktiskt lockande att få ut å suga i sig höstluften. Den skadar det nog inte sinnet att det är ruggigt vackert ute i nu så här på hösten..
Återkommer om detta senare idag hur som helst :)



0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar