torsdag 8 november 2012

////

Fått till det..

Ja de lät ju bra i rubriken, så tolka de som ni vill. Haha.
Nej jag syftar faktiskt på mitt träningsupplägg fram till årsskiftet. Och från att ha krånglat med dom mest invecklade modellerna så bestämde jag mig för att trycka på delete på de modellerna och börja om. Gjorde det på enklast möjliga sätt; satt upp ett 2 veckors rullande lätt vs tungt, och skrev ned nyckelpass som jag sen fördelade efter bästa förmåga. Och det blev bättre än väntat. Så slutsatsen av det var helt enkelt att inte krångla till det för mycket för att det är lätt att man så fastnar i det invecklade mönstret.

Sen så har man väl tränar idag, och idag smiskade jag till med "favoritintervallerna", alltså 1-1-2-2-3-3-4-4-4-4-3-3-2-2-1-1, vilt jobbigt och trött Satan framförallt låren, fick småkramp i vaderna på nedvarvningen.

Hittade Philadelphia Marabou på icA, äntligen. Å jävlar vilken succé!!
Sen i helgen blir det brödbak. Det vore nått för Öijer!
(Vörtbröd)

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar