torsdag 21 mars 2013

////

Persa!!!

Tisdagens träning var inget annat än positiv, körde ett 4x4 på morgonen på nytt personbästa, 404watt, på alla intervaller. Att jag körde på morgonen var på grund av att jag skulle på föreläsning på kvällen efter jobbet. Den slutade vid 21:20 så var hemma vid 21:30, pigg satan och peppad på känslan som jag kände på morgonen när jag fixade nytt rekord. Så satte mig på Monarken och körde 3 stycken fyror till på samma watt :)
Igår så var det lite tröskelträning, 10 stycken 3 minuters med 1 minut vila mellan, så kallad stressad tröskel, här låg jag då på ca 300 watt i snitt. Kändes stabilt och bra under hela passet.

Idag blir det vilodag då jag ska till Leksand på Hockey.
Ha en angenäm torsdag!

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar