söndag 11 augusti 2013

////

Så långsamt!!!!!!!!!!!!

Kört mitt rehabprogram snart 1 vecka, slutat med starka smärtstillande tabletter, testat cykla monark (låga watt). Men man vill ju ha resultat så jävla snabbt och så går det så jävla långsamt. Hade en dipp i fredags då jag hade ont satan en stund mitt på dagen å blev vansinnigt irriterad och låg. Körde mitt program på kvällen och kände inget alls efteråt, hela lördagen gick utan minsta känning. Så jag antar och framförallt hoppas att läkningen e på G. 
Testet på Monarken© igår gick bra, tränade 20-25 minuter, som sagt på låga watt, för jag vill bara känna efter och samtidigt få igång blodcirkulationen i knät. Gick bra och kände inget obehag.

Nu är det 4 timmars jobb och sen lite mer styrka. 

Ha en trevlig söndag.


0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar