tisdag 1 januari 2013

River igång

Jimmy Bodin kom på besök idag, vi sörplade kaffe och snackade cykel några timmar, å han kom med massa bra tips angående min träning framöver, då han arbetar med detta så kommer det kännas kanon att få köra efter det han knåpat ihop.
Kolla in Jimmys företag om du också vill ha hjälp med träningen:
trainhard.boddan.se

Har väl repat mig bra efter den sinnessjuka magsjukan jag åkte på i söndags, himlade High5 hela dagen och dagen efter var jag på benen igen. Så nu ett par dagar till så känns det otroligt bra.

Nyåret firades med ett gäng härliga vänner, och avslutades med fadern i soffan tittandes på kulternas kultfilm "The Shining".

Känns jävulskt skönt att första jobbveckan är 3 dagar lång, sen helg igen. Och imorgon så ska jag med största sannolikhet beställa min cyclocross. Äntligen.. Återkommer med detta insett senare inlägg.

Önskar er god start på det nya året!!

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar