torsdag 17 januari 2013

////

Så här dagen efter operationen

Är totalt utslagen. Gårdagskvällen var ett helvete, smärta från nästippen till nedre delen av halsen. Kunde varken äta eller dricka normalt. Och tabletterna jag fick hjälpte föga.
Så var förberedd på en helvetesnatt. Men har faktiskt sovit hela natten med undantaget att jag vaknade till 1 gång och tittade på klockan vid 06.30. Klev upp vid 8-tiden och studerade mig i spegeln, svälld näsa, svällda kinder, blod som runnit i halva ansiktet. Men den värsta smärtan är borta så nu återstår bara massa slem och blod som rinner i munnen  näsan och halsen. Men som tur är har jag återbesök redan idag för att plocka bort allt jag har i näsan (stoppning,slang m.m) klockan 12:30.




 

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar