torsdag 4 april 2013

Carlitos Way + Läget

Om ni inte sett den, SE DEN. Al Pacino åter i sitt esse. Kultfilm i samma kategori som Scarface (nog för att Scarface tillhör en egen divison, men ändå).

Rent träningsmässigt har jag nu haft 2 vilodagar på rad. Allt på grund av att förra veckan hade jag sviter av bihåleinflammation, och att jag körde ur kroppen rejält på tisdagen i tron att jag var helt frisk. Men ack vad jag fick sota för det. Man sk ALDIG stressa igång träningen. Bättre att vila en dag mer. Men, det finns något gott med detta också, förkylningen som låg till grund för inflammationen i bihålorna bröt ut på riktigt, vilket är bra i och för sig då det brukar botas snabbare om det för göra det. Än att det skall vara något segdraget djävulskap som ska hålla på i veckor.

KÖP-----------> 29ern <-----------KÖP


0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar