lördag 13 april 2013

////

Monarken +ANNAT

Igår började jag komma igång igen efter en fruktansvärt utdragen bihåleinflammation, körde ett 1 timmes på Monarken. Ganska lugnt och med stabil puls. Körde var 10:e minut ett 2 min test på 200 watt för att kontrollera pulsen och låg i snitt steady-state på 138 bpm. Och idag körde jag ett liknande fast med något högre effekt under passet, för att trappa upp något, lika så gjorde jag på mina 2 minuters tester, steady-state 139 i snitt. Att tillägga så har jag inte någon speciellt högre morgonvilopuls längre. Låg på cirka 45-50 när jag var sjuk men är nu på cirka 35-37 igen. Känns bra, och kroppen känns fräsch. Enda dyningarna jag känner av är att den tidigare sjuka bihålan är lite ansträngd efter all nässpray och sköljningar och snytningar.

Sen letar jag efter nya kolfibertubar till racern, så skulle surfa in på revolver-racing idag, och hoppsan??? Är sidan hackad? Mysko?!?!?!

Så om någon har ett par till salu. Hör av er!

Nu ska jag kolla innebandyfinalen Falun-Dalen.

Ha en bra lördag.

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar