tisdag 9 april 2013

////

Nya klubbkläder

Äntligen dax för nya klubbkläder. Längtat eftersom mina byxor gått sönder och tröjan känts för stor. Va lite snål förra året, vilket jag INTE ska vara den här gången ;)

För er som inte vet (hur har nån missat?) så är det idag premiär för Dalacupen Landsväg, samling vid Torsångs Kyrka, ett spott från cykelcafét i samma by.

För övrigt vad beträffar träningen så går det sådär, precis som föregående år och året före det, före det, före det, så har jag andnings,hals,förkylningsproblem i mars/april.
Men har fått bit mot det nu så hoppas kunna vara åter i form snart.
Brukar kunna konservera min form hyfsat bra under sjukdom och brukar inte tappa så farligt mycket när jag kommer in i rullarna igen.

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar