tisdag 9 april 2013

////

Nya Raceskor - Diadora Prorace 2 Carbon

Idag kom mina efterlängtade race dojjor, ett par snuskigt snygga Diadora Pro Race 2 carbon. Inte för jag väntat speciellt länge men när man beställer något så vill man ju ha det direkt ;)

När jag hämtat ut skorna så passerade jag hälsokost i stan så gick in och frågade efter något mot förkylningen och mina besvär, så jag beskrev hur mitt tillstånd sett ut de senaste 2 veckorna. Och blev helt chockerad över den information och hjälp jag fick av damen i butiken. Hon beskrev precis vad som hänt i kroppen allt ifrån bihåleinflammationen och de följande processerna.
Så hon rekommenderade starkt 2 produkter tillsammans. ChiSan och KanJang, så känner redan effekt vilket hon sa att jag skulle.

Hat också hunnit med att montera på nu kedja på tävlingshojjen, en KMC missing link gold. Samt pedaler och klossar, och nya klossar och nya pedaler på mknarken.







0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar