tisdag 29 maj 2012

hej!

Vart borta lite från bloggen, men nu så .

Kan berätta lite om helgen som varit. Tanken var att jag skulle och hejja fram cyklisterna på Borlänge Tour XC men jag hoppade in och jobbade för en kompis då det hänt något otäckt inom familjen, men innan jobbet så han jag klämma av Toftbyrundan som ligger på ca 50 kilometer, och går ifrån Knoppen ut mot Hökviken, vidare uppför mot Toftbyn, där viker man ned mot Ramsnäs och vidare mot Sundborn, i Sundborn passerar man bron och tar sedan höger upp mot Karlborn, sen tar man vänster framme i T-korsningen och höger över bron, genom Hosjö, över bron, tar vänster över järnvägen sen höger och passerar ÖB, sen följer man Strandvägen in till stan.

På lördagen blev det åter jobb fram till 16:00, sen stod de grillning på schemat men broder, för att sedan bli en jävligt lugn lördagskväll, då det var distansdax på söndsgsmorgonen. Tog cykeln vid 10-tiden på söndagen och cyklade upp till mor&far i Nås, en sträcka på ca 100 kilometer. Vädret var mycket fint och såklart mycket varmt, det var en härlig tur i skönt tempo.

Så igår var benen faktiskt lite trötta men brände ändå av 5 st fyror på lite över 300 watt på kvällskvisten, GAAH!

Så idag vet jag inte riktigt vad det ska bli för träning, men det lutar åt lite alternativträning och bål, och i morgon, om vädret tillåter, bli ett Skuggarvstempo, men mål på under 31 minuter.

Nej nu ska jag ta tag i lite saker här. 

 

ses, /J

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar