måndag 14 maj 2012

Följ mig på Instagr.am

Förutom att dela med mig här av allt vad det nu kan vara så kan ni också kika in på instagram för att få lite bilder ur min vardag, och det gör ni genom er smartphone och appen instagram, jag heter JONTESTARK där.



Sen medan jag ändå har det färskt i skallen så tänkte jag dela ett recept på en smoothie som passar som komplement till frukosten exempelvis,
Proteinsmoothie

 1,5 dl mjölk

1 klick kesella

2 msk kaseinprotein

frysta hallon efter smak

1 banan
1 tsk valnötsolja (för Omega-3)

1 ägg

Mixa, låt stå en stund och mixa sedan igen.


Konsistensen blir krämig och tjock och mättnadskänslan lång!


Visst sen går det ju att kombinera andra frukter och bär till förbannelse men jag tycker just hallon/banan är jävligt gött.

Så testa!


/J

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar