torsdag 31 maj 2012

YES!!!!

Nervös så jag trodde jag skulle skita ner mig idag, när jag satt uppe vid bilbesiktningen, men hell yeah, den gick igenom utan problem.

Egentligen så hade jag inget att vara nervös över då jag har en ganska ny bil, men hur fan det än må vara med det så är jag alltid nervös när jag ska på det där förbannade stället.... baaah!

Synd på suckervädret idag då det hade varit fint med en 60-70 kilometare till kvällen efter jobbet, men nja, inte om det är 7 grader varmt ute, regn och blåsigt. Så antingen blir det ett besök på Falu CK för lite TC eller så skiter jag i det helt å hållet, för det börjar kännas lite tungt i benen efter 12 dagar med tung cykelträning och bara 1 dag med lite lättare/vila. Huuh!

Nej, nu är det strax lunchdax sen ska jag ner och jobba till 18;00, och på menyn idag står det...... LAXomelett. Mumma.

 

Ses... /J

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar