tisdag 22 maj 2012

Vädretute.nu

Tog bilen upp till föräldrarna idag för lite "ledigt" men också för att träffa mormor och morfar, som jag inte träffar allt för ofta.

Satt ute och fikade med far innan lunch sen la jag mig i solen för att få känna lite värme, och somna väl som en sten, vaknade efter 40 minuter helt sjöblöt i svett och efter att jag drömt en mardröm, men gick sen in helt yr och gjorde lunch innan Girot började.

Kändes nästan brottsligt att sitta inne på eftermiddagen idag när vädret är som det är, 21c i skuggan, helt makalöst härligt, och solsken från ljusblå himmel :D, men Girot är ju ändå Girot, så det tycker då jag är ursäkt nog :)

Men för att kompensera tiden inne så drog jag ut på en 4 milsrunda på racern, i chockartad motvind, men kände att jag klädde mig lite överdrivet mycket, med benvärmare, tröja+jacka, pjuh....

Men blev ett helt OK pass i alla fall med 163 i snittpuls, 194 som max.

Tog med min "andratelefon", en Nokia N8, för att kunna ta lite bilder. Blev väl inte så överdrivet många. Men ska ta lite flera under passen framöver. ;)

 

[gallery]

Ni vet väl att ni kan följa mig på : JONTESTARK

 

/J

0 Reactions to this post

Add Comment

    Skicka en kommentar